diff --git a/harjoitustehtavat/ht1-palautus-esimerkki.md b/harjoitustehtavat/ht1-palautus-esimerkki.md
index a16c0e3a10c5d9d1dd0bcd7445f3a179b7ec7ed7..dacb608885446351eed05815b7d84ba538c3b9b8 100644
--- a/harjoitustehtavat/ht1-palautus-esimerkki.md
+++ b/harjoitustehtavat/ht1-palautus-esimerkki.md
@@ -32,13 +32,7 @@ kuva, ja siihen liittyvä teksti vain ohjaa kuvan tulkintaa.
 
 # [Kuutio](FT1-ominaisuus.md)
 
-On myös tavallista, että yksi tekstikokonaisuus esimerkiksi lehdessä tai
-oppikirjassa koostuu useammasta samaa aihepiiriä käsittelevästä osatekstistä,
-joissa kussakin aihetta tarkastellaan eri näkökulmasta. Esimerkiksi
-aikakauslehden tyypilliseen artikkeliin kuuluu varsinaisen leipätekstin
-lisäksi kuvia, haastatteluja, ja erilaisia tietoiskuja. Näitä kaikkia kuitenkin
-luetaan yhdessä, ja ne muodostavat yhden merkityskokonaisuuden. Laajasti
-ajatellen miltei kaikkia merkityskokonaisuuksia on "luettava", eli niiden
-viestin ymmärtämiseksi on tehtävä tulkintoja ja päätelmiä. Tällä tavoin
-ymmärrettynä myös esimerkiksi elokuvat, maalaukset tai matematiikan kaavat ovat
-tekstejä.
\ No newline at end of file
+| Talo | Mökki |
+| -------- | -------- |
+| Kuppi   | Näyttö   |
+| Lasi   | Pöytä   |
\ No newline at end of file