diff --git a/docs/liitteet/projektin-loppuraportti.md b/docs/liitteet/projektin-loppuraportti.md
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..339d2bd68eb313580f0cf19fe18fe84d7fc505d4
--- /dev/null
+++ b/docs/liitteet/projektin-loppuraportti.md
@@ -0,0 +1,102 @@
+
+
+
+# 1.	JOHDANTO	
+Loppuraportissa tulee ensisijaisesti vastata kysymyksiin: mitä ja miten tehtiin, miksi tehtiin, missä onnistuttiin, mikä meni pieleen, miksi ja miten ongelmat ratkaistiin ja mitä itse asiassa opittiin.
+Kerro johdannossa aluksi lyhyesti mihin projektiin tämä dokumentti liittyy, mitä osapuolia projektissa oli mukana (projektin organisaatio) ja mikä on tämän dokumentin tarkoitus ja sisältö.
+
+# 2.	TEHTÄVÄ, TAVOITE, TULOKSET
+
+## 2.1.	Yhteenveto projektin toteumasta
+Koko projektin toteuma (projektisuunnitelman tavoitteisiin ja tehtäviin peilaten): 
+* mitä piti tehdä (eli kertokaa ensin lyhyesti projektin tavoite/tarkoitus), 
+* mitä tehtiin (liitteenä voi olla projektin tulosten yhteenveto), 
+* miten onnistuttiin
+
+## 2.2.	 Projektin onnistuminen (suunnitelma vs. toteutuma)
+Projektiprosessin osalta raportissa esitellään ainakin seuraavat asiakokonaisuudet:
+*	prosessin rakenne: vaiheet ja tehtävät, niiden toteutusperiaatteet ja aikataulut
+*	projektin sisäiset aikaresurssit: suunnitellut ja toteutuneet vaiheittain ja viikoittain, jakauma tehtävittäin (varsinainen sisältö ja projektin hallinta)
+*	projektin ulkopuoliset resurssit: konsultaatiot, koulutus, katselmoinnit, testaukset jne.
+
+# 3.	ONGELMAT JA NIIDEN RATKAISUT
+Kuvatkaa ongelmat projektin suunnittelussa ja toteutuksessa (mistä johtui, miten ratkaistiin, mitä olisi pitänyt tehdä toisin ja miten)
+
+## 3.1.	Ongelmat suunnittelussa
+## 3.2.	Ongelmat toteutuksessa
+## 3.3.	Muut ongelmat tai toteutuneet riskit ja niiden käsittely
+
+# 4.	YHTEENVETO
+## 4.1.	Keskeiset opit
+Listatkaa opitut asiat esim. henkilöittäin ja/tai vaiheittain. Mainitkaa myös hyvin toimineet työskentelytavat, työkalut ja menetelmät (nk. best practises).
+
+## 4.2.	Itsearviointi
+Arvioikaa seuraavia:
+
+### 4.2.1.	Ryhmätyö
+*	projektipäällikkyys (ei henkilöön kohdistuvaa, vaan yleisemmällä tasolla)
+*	erilaisuuden hyödyntäminen
+*	ongelmanratkaisu (ei pelkästään teknisten ongelmien ratkaisemista, viestintä ym.)
+*	työnjako ja tehtävien hallinta
+*	ryhmän oma työ 
+*	toisten työ (esim. tukiryhmätoiminta)
+*	resurssien hyödyntäminen (mitkä ovat teidän resurssinne?)
+*	ohjaus ja sen käyttö (mitä muutakin kuin oma ohjaaja?)
+*	ryhmäprosessi (ryhmällä eri kehitysvaiheita (joukko, klikki, ME, tiimi), miten kehittynyt?)
+*	kriisit ja niistä selviäminen 
+*	oman työn kriittinen kehittäminen	
+
+### 4.2.2.	Suunnitelmallisuus (projektityöskentely) 
+*	suunnitelmat
+*	mitä tehty?
+*	mitä käytetty/valvottu (miten näkynyt projektin arjessa)?
+*	mitä päivitetty ja miksi?
+*	miten hyvin tehty?
+*	resurssien hallinta
+*	suunniteltu
+*	valvonta
+*	toteutuminen
+*	projektiprosessin dokumentointi (mm. muistiot eri palavereista)
+*	projektiprosessin hallinta
+
+### 4.2.3.	Vuorovaikutus
+*	yhteydenpito sidosryhmiin (ketkä ovat sidosryhmiä?)
+*	tiedonhankinta (toimeksiantajalta tiedon saaminen)
+*	haastattelut ja niiden valmistelu, toteutus ja tiedon jalostus
+*	tiedottaminen
+*	asiakasorganisaatiossa
+*	erityiskohderyhmät
+*	ammattikorkeakoululle
+*	muut kohteet ja mediat (jos näkynyt esim. lehdissä, messuilla tms.)
+*	johtoryhmätyöskentely (valmistautuminen, tavoitteiden saavuttaminen, läpivienti)
+*	tehtävän kehittäminen ja rajaukset 
+*	miten tehty?
+*	kenen esityksestä ja millä tiedoilla?
+*	tukiryhmätoiminta (tiedon saaminen, asiantuntijoiden hyödyntäminen)
+*	”fiilis” ja sen syyt (jos ”alavireinen”, niin kuinka parannettu?)
+*	toisten työkiireiden huomioiminen yhteydenpidossa (ennakointi, matkat ym.)
+*	yhteydenpitovälineiden käyttö (mikä on järkevä väline eri tilanteisiin, palaverit kallista ajankäyttöä)
+*	vuorovaikutuksen tuloksellisuus (Jory, sähköposti, muut)
+
+### 4.2.4.	Asenne
+*	tehtävään 
+*	oppimiseen 
+*	ongelmiin
+*	ote projektista sen eri vaiheissa
+*	palautehakuisuus
+
+### 4.2.5.	Tulos
+Tulosta on kaikki, mitä projekti tavoitteellisesti tarjoaa ryhmän ulkopuolisten hyödyksi
+*	mitkä ovat projektin tulokset? 
+*	kuinka hyviä tuotokset ovat?
+*	onko projektilla ”aineettomia” tuloksia? (esim. asennemuutos)
+*	tulosten arvo organisaatiolle ja muille tahoille
+*	jatkotoimenpiteet
+
+## 4.3.	Arvosanaehdotukset
+Mikä on mielestänne arvosana, jonka ansaitsemme em. kriteerien perusteella?
+Voitte jakaa arvosanaehdotuksen ryhmän sisällä siten, että joku enemmän töitä tehnyt saisi paremman arvosanan (tai työhön vähäisesti osallistunut huonomman).
+
+# LÄHTEET
+
+# LIITTEET