Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 94971ec9 authored by N2970's avatar N2970
Browse files

Update README.md

parent 25408bd7
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
......@@ -61,7 +61,7 @@ Pelaajan liikkeiden toteutuksessa on hyödynnetty [Brackeys'in Character Control
Pelissä "kerättäviin" objekteihin (laatikko, timantti, kirsikka, pommi) liittyy kuhunkin omat skriptinsä, joiden avulla ohjataan niiden triggeröimiä pelihahmon toimintoja, animaatioita ja ääniefektejä. Yksinkertaisin näistä on laatikko, jonka komponenttina oleva Edge Collider toimii triggerinä: kun pelaaja hyppää laatikon päälle, laatikko katoaa pelimaailmasta (Crate-objektiin komponenttina liittyvä skripti tuhoaa kyseisen peliobjektin). Monimutkaisin puolestaan on pommi. Kun pelihahmo törmää siihen, pommin Capsule Collider triggeröi pommin räjähtämisen. Siihen liittyy räjähdysanimaation suorittaminen ja räjähdysäänen soittaminen, sekä pelaajan elämien vähentäminen yhdellä (mikä puolestaan johtaa pelaajan "hit"-animaation suorittamiseen).
![image](https://gitlab.labranet.jamk.fi/-/ide/project/N2970/peliohjelmointi/tree/master/-/images/pic1.png/)
![image1](images/pic1.png/)
## Onnistumiset, ongelmat ja jatkokehitys
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment