@@ -61,7 +61,7 @@ Pelaajan liikkeiden toteutuksessa on hyödynnetty [Brackeys'in Character Control
Pelissä "kerättäviin" objekteihin (laatikko, timantti, kirsikka, pommi) liittyy kuhunkin omat skriptinsä, joiden avulla ohjataan niiden triggeröimiä pelihahmon toimintoja, animaatioita ja ääniefektejä. Yksinkertaisin näistä on laatikko, jonka komponenttina oleva Edge Collider toimii triggerinä: kun pelaaja hyppää laatikon päälle, laatikko katoaa pelimaailmasta (Crate-objektiin komponenttina liittyvä skripti tuhoaa kyseisen peliobjektin). Monimutkaisin puolestaan on pommi. Kun pelihahmo törmää siihen, pommin Capsule Collider triggeröi pommin räjähtämisen. Siihen liittyy räjähdysanimaation suorittaminen ja räjähdysäänen soittaminen, sekä pelaajan elämien vähentäminen yhdellä (mikä puolestaan johtaa pelaajan "hit"-animaation suorittamiseen).